کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757277089 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318437 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

میزان وات پاور رایانه‌تان دقیقاً به چه معناست؟

آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید میزان وات یک پاور به چه مهناست؟ فرض بگیرید پاور رایانه شما ۶۵۰ وات و برنز ۸۰+ می‌باشد؛ آیا میدانید این دقیقاً به چه معناست؟ یا از خود پرسیده‌اید اصلاً فرق پاور شما با یک پاور با میزان  ۱۲۰۰ وات و یا ۸۰۰ وات چیست؟ آیا این عدد به معنای بیشترین برق قابل دسترسی است؟ اصلاً چه فرقی میان آن‌ها وجود دارد؟ استانداردهای جدید برای پاورها مثل ۸۰+ نقره‌ای یا برنز به چه معناست؟ در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

Computer-Power

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ در واقع میزان وات پاور رایانه شما پتانسیل تولیدی پاور است و در اصل ۶۰% ظرفیت تولیدی پاور شما همیشه قابل استفاده است. البته امروزه انواع مختلفی از پاورها با نام‌های برنزی، نقره‌ای، طلایی و پلانیتیوم وجود دارند که تضمین‌کننده میزان بیشتری از توان تولیدی واقعی (حداقل ۸۰%) پاور می‌باشد. (مطمئناً واژه real) را در بعضی پاورهای امروزی دیده‌اید.

Power-Chart

به عنوان مثال اگر شما پاوری با ظرفیت ۱۲۰۰ وات با برچسب استاندارد ۸۰+ بر روی آن داشته باشید، شاید ۱۲۰۰ وات میزان وات تولیدی باشد ولی ممکن است تا ۱۵۰۰ وات هم برای شما برق تولید کند (به خاطر داشتن استاندارد ۸۰+). شاید پاور ۸۰۰ وات برای شما کافی باشد ولی این به این معنا نیست که شما در امانید و نیاز به پاور با میزان وات بالاتر ندارید.

وات پاور شما بیشترین میزان وات قابل استفاده بر روی سیستم شما را مشخص می‌کند.

پاور شما جریان برق AC را از پریز برق خانه شما دریافت کرده و پس از تبدیل آن به جریان DC  به قطعات رایانه شما می‌رساند. بسته به نوع پاور شما و جریان برق موجود در پریز برق، میزان کمی از برق در این تبدیل از بین می‌رود. تقریباً هر پاوری کم بازده خواهد بود اگر شما سعی در استفاده از کمتر از ۲۰% توان تولیدی آن را داشته باشید و تقریباً تمامی آن‌ها ظرفیتی کمتر از بیشترین نیروی تولیدشده خود دارند. به بیان دیگر کارایی واقعی هر پاور چیزی بین ۴۰ تا ۶۰ درصد ظرفیت اسمی درج‌شده بر روی آن است و اگر شما به دنبال ظرفیت بیشتر هستید این به آن معنا نیست که باید پاور بزرگتری تهیه کنید زیرا که کارایی به اندازه بزرگ ارتباطی ندارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18999 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/11/02 تعداد مشاهده: 1904
کلید واژه ها: ,
سافت گذر